FANDOM

Tyberiasz Calore VII - znany również jako Cal. Książę Norty, prawowity następca tronu, starszy brat Mavena, syn króla Tyberiasza VI i jego pierwszej żony, Coriane Jacos. Jest Srebrnym potrafiącym panować nad ogniem.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Cal jest synem Tyberiasza VI i Coriane. Nie miał szczęśliwego dzieciństwa. Kiedy był jeszcze mały zmarła mu matka, a jego zaś wychowywano na prawdziwego władcę i stratega.

Pierwsze spotkanie z Mare Edytuj

Cal wybiera się do gospody, gdzie spotyka Mare. Dziewczyna próbuje go okraść, lecz on przyłapuje ją. Nazywa ją złodziejką, jednak zamiast ukarać, daje jej tetrarchę. Mare zauważa, że muszą dużo mu płacić, skoro nosi takie monety. Chłopak kłamie, mówiąc, że ma dobrą pracę. Pyta się także Mare o jej życie. Czerwona opowiada mu o sobie, a później razem udają się do jej wioski.

Królewska Próba Edytuj

W Palatium Słońca odbywa się Królewska Próba, w której zostać ma wyłoniona przyszła żona księcia. Cal przygląda się pokazom dziewcząt. Ostatnią z nich jest Żeleźczyni Evangeline Samos. Przykuwa ona uwagę wszystkim, lecz Cal nie okazuje jej większego zainteresowania. Dziewczyna zaczyna pokaz i swoją mocą przechyla loże. Na jednej z nich akurat znajduję się Mare, która spada na pole ochronne. Ku zdumieniu wszystkich dziewczyna przeżywa. Evangeline ciska w nią chmurą ostrych metalowych odłamków, ta jednak odparowuje atak, wystrzeliwując ze swych rąk błyskawicę. Czerwona ucieka, lecz szybko zostaje złapana. Ostatnią osobą, która widzi przed utratą przytomności jest Cal.

Srebrna księżniczka Edytuj

Mare zostaje przyprowadzona przed oblicza rodziny królewskiej. Król oraz Elera rozmawiają z nią, a książęta posłusznie cicho stoją z boku. Cal odzywa się jednak, gdy jego ojciec oznajmia, że ukryją dziewczynę oraz będą ją obserwować i chronić. Chce protestować jednak powstrzymuje go jego brat Maven. Później król Tyberiasz oznajmia, że dziewczyna zostanie uznana za zaginioną Srebrną księżniczkę i poślubi Mavena. 

Oświadczyny Edytuj

Niedługo później odbywa się spotkanie, na którym ma zostać ostatecznie wybrana narzeczona następcy tronu. Przed nim jednak Cal udaję się do pokoju Mare, gdzie przeprasza ją za wciągniecie jej w to wszytko. Na spotkaniu najpierw zostają odegrane oświadczyny Mavena dla Mare. Po nich Cal wygłasza własną mowę i prosi Evangeline, by została jego żoną. Po zakończeniu przyjęcia Cal odprowadza Mare do jej pokoju. Po drodze chłopak wyznaję jej, że tak naprawdę sam nie wybrał Evangeline. Informuje ją także o tym, że wydał już nakaz zwolnienia jej braci oraz Kilorna ze służby wojskowej

Wygląd Edytuj

Cal jest podobny do swego ojca. Jest wysoki i muskularny, ma czerwono-złote oczy i czarne włosy.

Na nadgarstku zwykle nosił metalową bransoletę, dzięki której mógł wytworzyć płomienie.

Charakter Edytuj

Cal jest opanowany i próbuje dusić w sobie uczucia.

Umiejętności Edytuj

Jest Płomiennym, potrafi panować nad ogniem i ciepłem.

Relacje Edytuj

Maven - jest młodszym bratem Cala. Bardzo kocha swojego brata i nie może się pogodzić z faktem, że stał się on potworem.

Mare - jego relacja z Mare jest skomplikowana. Kocha ją i oddałby za nią życie, ale jest zły, że ona nie chce mu zaufać.

Kilorn - przyjaciel Mare był od początku wrogo do niego nastawiony. Obwiniał go o wszystkie krzywdy które wyrządzają Srebrni. Ciągle mu dogryzał. Wszystko zmieniło się po ataku na Mare ze strony Mavena, kiedy leżała umierająca i błagała o śmierć. Wtedy zrozumiał, że nie może ciągle drzeć kotów z księciem i pogodzili się. Kilorn był także zazdrosny, że to nie on może być z Mare