FANDOM

Tyberiasz Calore VI - dawny król Norty. Został zamordowany z rąk swojego syna Cala owładniętego mocą Elary.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Tyberiasz urodził się jako pierwsze i jedyne dziecko Tyberiasza V i Anabel Lerolan. Wychowywał się w zamku, przygotowywany na następce tronu. Przyjaźnił się z ukochanym swego ojca - Robertem.

Pierwsza żona Edytuj

Tyberiasz zgodnie z tradycją miał znaleźć sobie żonę podczas Królewskiej Próby. Sprzeciwił się jednak i wybrał Coriane - dziewczynę, którą naprawdę kochał. Mimo ich wzajemnych uczuć, małżeństwo nie było zbyt szczęśliwe. Coriane żyła w ciągłym strachu i stresie, przez co straciła trójkę dzieci. Dopiero w wieku dwudziestu jeden lat urodziła zdrowego syna - Cala. Gdy chłopiec miał dwa lata, Coriane zginęła. Jej śmierć nazwano samobójstwem, lecz tak naprawdę została zamordowana przez Elare.

Druga żona Edytuj

Tyberiasz, nie zdając sobie sprawy z powiązań Elary w śmierć Coriane, ponownie się ożenił. Małżeństwo to zostało nawiązane z przyczyn politycznych, a parę nie łączyło żadne uczucie. Niedługo po ich ślubie na świat przyszedł Maven.

Królewska Próba Edytuj

Tyberiasz, tak jak reszta rodziny królewskiej, był obecny na Królewskiej Próbie, w której miała zostać wyłoniona przyszła żona jego syna - Cala. Przed rozpoczęciem pokazów wygłosił jeszcze przemówienie, potępiające działania Szkarłatnej Gwardii. Później oglądał występy Srebrnych dziewcząt oraz był świadkiem całego zamieszania z Mare.

Wygląd Edytuj

Miał czarno-siwe włosy i czerwono-złote oczy.

Charakter Edytuj

Umiejętności Edytuj

Był Płomiennym, potrafił panować nad ciepłem i ogniem

Relacje Edytuj

  • Coriane Jacos - pierwsza żona Tyberiasza. Szczerze ją kochał i aby ją ożenić, przeciwstawił się wieloletniej tradycji.
  • Elara Merandus - była jego żoną, lecz nie łączyły ich żadne romantyczne uczucia.
  • Cal
  • Maven - jako młodszy syn wielokrotnie czuł sie gorszy i niekochany przez ojca. Ich relacja była chłodna dlatego Maven nie miał wyrzutów sumienia w związku ze spiskiem i śmiercią ojca.