FANDOM

Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.

Gisa Barrow - Najmłodsze dziecko Daniela i Ruth Barrow, siostra Mare, Shade'a, Bree i Tramy'ego.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Gisa urodziła się w Palach jako ostatnie dziecko Daniela i Ruth Barrowów. Jako jedyna z rodzeństwa znalazła pracę, dzięki czemu nie musiała w przyszłości iść do wojska. Uczyła się w zakładzie krawieckim w Summerton.

W Summerton Edytuj

Po poinformowaniu Gisy przez Mare o tym, że Kilorn pójdzie do wojska, dziewczyna postanowiła pomóc siostrze. Razem udały się do Summerton, gdzie dziewczyna miała okraść paru Srebrnych i tym samym zdobyć pieniądze na ucieczkę z wioski. Plan jednak nie powodzi się, gdyż na monitorach jest akurat puszczany serwis informacyjny. Reporterka obwieszcza, że w stolicy, Archeonie, doszło do zamachu terrorystycznego zorganizowanego przez Szkarłatną Gwardię. Na tę wiadomość Srebrni zaczynają obwiniać wszystkich Czerwonych przebywających w mieście. Mare i Gisa rzucają się do ucieczki. Gdy dziewczyna dowiaduje się, że jej siostra nie zdołała niczego ukraść, sama ryzykuje i sięga do kieszeni jednego ze Srebrnych. Niestety człowiek zauważa ją i wzywa strażnika, który karze ją miażdżąc jej rękę.

Wygląd Edytuj

Gisa ma rude włosy. Przez Mare była określana jako "ładna i urocza".

Charakter Edytuj

Jest odważna - bez wahania pomogła siostrze przedostać się do Summerton, gdzie później próbowała okraść Srebrnego, aby Kilorn miał pieniądze na ucieczkę przed poborem.

Umiejętności Edytuj

Gisa umie wyszywać, co mogło zapewnić jej ochronę przed poborem do wojska. Uczyła się w Summerton w zakładzie Salli.

Relacje Edytuj

Mare - Gisa miała dobre relacje z siostrą, Mare miała wielkie wyrzuty sumienia po zmiażdżeniu ręki Gisy przez strażnika.

Rodzice - Daniel i Ruth mieli pocieszenie z Gisy, że choć jedno ich dziecko uniknie wojska i znajdzie dobrą pracę.

Kilorn - Mare zauważyła, że Gisa jest zauroczona Kilornem.