FANDOM

7b511583068c1fd414cb766906ec1215

Diana Farley - kapitan Szkarłatnej Gwardii.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

O wczesnym życiu Farley nie wiadomo wiele. Jest córką Lakelandzkiego pułkownika. Miała młodszą siostrę. Po śmierci matki i siostry jej relacje z ojcem stały się chłodne. Oboje wstąpili do Szkarłatnej Gwardii.

Pomoc Mare Edytuj

Farley spotyka Mare u starca Willa Pukawki - przewoźnika nielegalnych towarów. Dziewczyna chcę aby ten pomógł jej oraz jej przyjacielowi Kilornowi uciec z wioski. Will jednak odmawia. Wtedy Farley oferuje jej swą pomoc, pod warunkiem zapłaty w wysokości dwóch tysięcy koron. Mare przystaje na umowę.

Atak na Archeon Edytuj

Szkarłatna Gwardia z Farley na czele organizuje zamach bombowy na rządowe budynki w zachodnich dzielnicach stolicy. Uszkodzone zostają Sąd KrólewskiSiedziba Rady oraz Pałac Białego Ognia. Nie ma jednak ofiar, gdyż tego dnia nie odbywają się żadne posiedzenia sądy ani rady, a rodzina królewska nie przebywa w pałacu. Wiadomości o tym zdarzeniu są emitowane w serwisie informacyjnym Srebrnych. Spikerka obwieszcza, że Szkarłatna Gwardia przyznała się do zamachu i zostaje puszczone nagranie z Farley. Kapitan mówi na nim, że organizacja walczy o wolność i równość, i że czas Srebrnych dobiega końca. Powoduje to zamieszki w miastach m.in. w Summerton, gdzie Srebrni zaczynają mścić się za to na zwykłych Czerwonych.

Wygląd Edytuj

Farley jest wysoką blondynką o błękitnych oczach. Jej włosy są krótkie, pod koniec "Szklanego miecza" sięgają do podbródka. Charakterystyczną cechą jest blizna na policzku która ciągnie się przez szyję i znika pod kołnierzem.

Charakter Edytuj

Farley jest nieustraszoną, odważną wojowniczką, która jest gotowa poświęcić własnych ludzi, żeby zmienić przyszłość całego kraju.

Relacje Edytuj

Shade - kochali się nawzajem. Mają razem córkę, Clare, jednak Shade zmarł zanim zdążył ją poznać.

Pułkownik Farley - z ojcem ma dość chłodne relacje. Jest to spowodowane śmiercią matki i siostry. Mimo tego ojciec nadal ją kocha i martwi się o nią.

Mare - jej relacje z Mare są na poziomie koleżeńskim.