FANDOM

Evangeline Samos - Srebrna pochodząca z rodu Samos, zwyciężczyni Królewskiej Próby, była narzeczona Cala, a później także Mavena Calore.

Biografia Edytuj

Królewska Próba Edytuj

Evangeline była jedną z uczestniczek Królewskiej Próby. Swoje umiejętności pokazała przesuwając metalowe loże. Na jednej z nich jednak akurat znajdowała się Mare. Czerwona dziewczyna spadła wprost na elektryczne pole ochronne. Błyskawice poraziły ją prądem, lecz nie zrobiły jej żadnej krzywdy. Zaskoczona Evangeline cisnęła w Mare chmurą ostrych metalowych odłamków, ta jednak odparowała atak, wystrzeliwując ze swych rąk błyskawicę. Wkrótce potem król wezwał straże, aby ją schwytały.

Wygląd Edytuj

Ma ciemne oczy i srebrne włosy. Zazwyczaj chodzi w ciemnych ubraniach z metalowymi elementami.

Charakter Edytuj

Z jednej strony, Evangeline jest wredną, arogancką i okrutną osobą. Od początku nienawidziła Mare, najprawdopodobniej przez to, że zazdrościła jej umiejętności i otrzymanej pozycji na zamku. Nie przejęła się śmiercią swojego kuzyna Lucasa oraz często okazywała pogardę dla innych ludzi. Można także nazwać ją materialistką. Brała udział w Królewskiej Próbie tylko dla korony, a Tyberiasz w ogóle ją nie interesował. Uczestnicząc w niej od razu wiedziała, że wygra, co pokazuje także jej pewność siebie. Evangeline kocha jednak swych bliskich i za wszelką cenę jest gotowa ich bronić. Gdy zawierała umowę z Mare o jej uwolnieniu chciała by ta jedynie przyrzekła, że nie zemści się na jej bracie za śmierć Shade'a.

Umiejętności Edytuj

Jest Żeleźcem, potrafi panować nad metalem.

Relacje Edytuj

  • Tyberiasz Calore VII - Evangeline miała zostać żoną Cala, lecz nie łączyły ich żadne miłosne uczucia. Chciała tego małżeństwa tylko po to, by zdobyć koronę.
  • Ptolemejusz Samos - był bratem Evangeline i jednocześnie jedną z nielicznych osób, które dziewczyna naprawdę kochała.
  • Maven Calore - była zaręczona z Mavenem przez krótki okres. Evangeline nie chciała zostać jego żoną, ucieszyła się, gdy ten oświadczył się Iris.
Evangeline by kingmavens

Fan art Evangeline stworzony przez kingmavens