FANDOM

Elera Merandus - królowa Norty, żona Tyberiasza VI, matka Mavena i macocha Cala.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Jako iż Elara wywodziła się z jednego ze Szlachetnego Domu, często bywała na królewskim dworze. Planowała wziąć udział w Królewskiej Próbie, jednak przeszkodziła jej w tym Coriane, którą pokochał Tyberiasz. Elara postanowiła pozbyć się jej, nawiedzając ciągle jej umysł i w końcu doprowadzając do rzekomego samobójstwa. Po jej śmierci wyszła za niczego nieświadomego Tyberiasza VI, zostając nową królową. Para miała jednego syna, Mavena.

Królewska Próba Edytuj

Elara, tak jak reszta rodziny królewskiej, obecna była na Królewskiej Próbie, w której miała zostać wyłoniona przyszła żona jego pasierba - Cala. Oglądała występy Srebrnych dziewcząt oraz była świadkiem całego zamieszania z Mare.

Zginęła od pioruna Mare Barrow pod Corros.

Wygląd Edytuj

Miała jasnopopielate włosy i niebieskie oczy. Coriane młodą Elarę opisała jako wręcz idealną: długie, proste włosy, blada i nieskazitelna cera oraz ciemne, długie rzęsy, Mare porównała jej wygląd do dzikiego drapieżnego kota.

Charakter Edytuj

Była złą i okrutną kobietą. Okłamywała ludzi, zabiła swego męża, wykorzystując do tego przybranego syna, Cala. Manipulowała swoim synem, Mavenem, co wpłynęło na jego późniejszy charakter i zachowanie.

Umiejętności Edytuj

Elara była Szeptaczką. Potrafiła wedrzeć się do cudzych umysłów i kontrolować je.