FANDOM

Archeon - stolica Norty. Tutaj znajduję się główna królewska rezydencja.

Wygląd Edytuj

"Trzypoziomowy zawieszony na wysokości kilkuset metrów most spina dwie części miasta rozłożone po obu stronach szeroko rozlanej rzeki. Długa na kilka kilometrów konstrukcja tętni życiem, pulsuje od świateł i energii elektrycznej. Mieści się na niej mnóstwo sklepów i bazarów [...] Z obu stron wejść na Most strzegą bramy, a dzielnice położone na lądzie są ogrodzone murami. Nad wschodnią częścią miasta górują strzeliste metalowe wieże przypominające ostrza wymierzone prosto w niebo, a na szczycie każdej z nich lśnią gigantyczne drapieżne ptaki. [...] Mury okalające stolicę podobnie jak mury Palatium są wykonane z diamentowego szkła, jednak co pewien czas wyrastają z nich podświetlane metalowe wieże i inne budowle. [...] Na zachodnim brzegu majaczą sylwetki gmachów Sądu Królewskiego i Siedziby Rady [...] Urzędowe gmachy sąsiadują z Pałacem Białego Ognia."

Podział Edytuj

Miasto dzieli się na dwie części:

Most i Wschodni Archeon: przeznaczone dla zwykłych Srebrnych, kupców, ludzi interesu, żołnierzy strażników, właścicieli sklepów, polityków, właściciel ziemskich. artystów i intelektualistów.

Zachodni Archeon: przeznaczony dla Srebrnych związanych z królewskim dworem.

Obiekty Edytuj